KANKAN - Sklep zoologiczny - Wrocław
Masz gryzonia ? Zapraszam na www.gryzonie.kankan.pl Masz papugę ? Zapraszam na www.papugi.kankan.pl Masz psa ? Zapraszam na www.psy.kankan.pl - NOWOŚĆ: karma dla psa Joker Premium |
Przed złożeniem zamówienia proszę odwiedzić stronkę ZAMÓWIENIE
e-mail:
telefony: 071 354 36 98 071 716 51 70 0601 57 38 18 poniedziałek-piątek w godz. 10-14
|
Złożenie zamówienia na naszą ofertę jest równoznaczne z akceptacją poniższych zasad. Bez
regulaminu niestety ani rusz :-)
Zamówienia przyjmujemy wyłącznie:
- telefonicznie: 071 / 354 36 98 071 / 716 51 70 0601 57 38 18 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 14.00 - oraz mailem: sklep@kankan.pl
1/ Składając zamówienie proszę dokładnie podać: - co i w jakich ilościach Państwo zamawiają - dokładny adres pocztowy dostawy - nazwisko zamawiającego - oraz koniecznie telefon kontaktowy. Zamówienia z niekompletnymi danym nie będą realizowane.
2/ Termin realizacji zamówienia - ok.2 - 7 dni - potwierdzam mailem po wysłaniu paczki; podaję numer przesyłki niezbędny do kontaktów z firmą kurierską.
3/ Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską UPS za pobraniem (płatne do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki) lub -na życzenie klienta: po otrzymaniu przelewu na konto - do wartości zamówienia doliczamy poniższe koszty wysyłki:
Zamówienia cięższe niż 30 kg - proszę pytać o koszt wysyłki.
Istnieje też możliwość śledzenia przesyłki na stronie: http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx
Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie !!! Proszę ZAWSZE przy kurierze sprawdzać zawartość przesyłki. Gdy zawartość jest uszkodzona należy spisać z kurierem protokół szkody w dwóch egzemplarzach. Kopię proszę przesłać na nasz adres. Jest to warunek konieczny , abym mogła żądać dla Was odszkodowania za szkody powstałe z winy przewoźnika. Uszkodzenia paczek zdarzają się bardzo często. Firmy kurierskie potrafią zniszczyć wszystko: nawet pogiąć metalowe klatki. Rzucają paczkami, kopią je, przygniatają zbyt ciężkimi ... Bez protokołu szkody sporządzonego przy odbiorze nie ma możliwości dochodzenia odszkodowania za zniszczenia z winy przewoźnika. Moja firma tych szkód nie pokryje. Państwo będziecie stratni. Firma kurierska pozostanie bezkarna. Pamiętaj ! Twój podpis kwitujący odbiór przesyłki kurierowi oznacza przyjęcie jej BEZ ZASTRZEŻEŃ. Późniejsze spisanie protokołu szkody praktycznie NIC nie daje, bo wtedy na odbiorcy ciąży obowiązek udowodnienia, że uszkodzenie powstało w czasie transportu, w co firma kurierska i tak "nie uwierzy". Sprawdzaj więc ZAWSZE zawartość przesyłki przy kurierze !
Zachęcam Państwa do robienia jednorazowo większych zakupów, aby zminimalizować koszty przesyłki.
4/ Nie wysyłamy przesyłek pocztą Po pierwsze nie mamy do stracenia średnio dwóch godzin dziennie na nadanie kilku przesyłek na naszej poczcie Wrocław 7 (fatalna organizacja pracy). Po drugie pracownicy poczty rzucają przesyłkami i potrafią zniszczyć niemal wszystko bez względu na to jak starannie zostanie opakowane (np. doszczętnie połamali smycz automatyczną, kruszą sepię, tłuką poidełka). Na wszelkie reklamacje z mojej strony mają jedną odpowiedź: "zawartość przesyłki została niedostatecznie zabezpieczona".
5/ Zwroty i reklamacje Mają Państwo prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia. Towar musi być nie używany i posiadać nie zniszczone oryginalne opakowanie, instrukcje, reklamówki itp. W tym celu należy powiadomić nas listem poleconym o takim zamiarze i odesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na nasz adres, na swój koszt. Po sprawdzeniu przesyłki zwracamy niezwłocznie koszt towaru na podane przez Państwa konto bankowe (bez opłat za przelew; przy zwrocie pieniędzy przekazem pocztowym potrącamy koszt przekazu od wysyłanej kwoty). Nie zwracany kosztów przesyłki. Gdyby się okazało, że pomimo najwyższej staranności wykonania zakupiony towar posiadał wadę fabryczną, proszę o kontakt w celu uzgodnienia sposobu reklamacji towaru. Na taką ewentualność proszę zachować paragon lub fakturę. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
6/ W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z zamówionym towarem, zamawiający jest zobowiązany do zwrotu kosztów wysyłki w dwie strony.
Oferta przedstawiona na naszych stronach internetowych nie stanowi oferty sprzedaży w myśl art. 543 kodeksu cywilnego.
Kankan, Joanna Jeziorek ul. Jeleniogórska 39/1 54-055 Wrocław
Telefony: 071 / 354 36 98 071 / 716 51 70 0601 57 38 18 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 14.00
e-mail: sklep@kankan.pl
Konto w mBanku: 82 1140 2004 0000 3002 3109 8380
|
Prowadzimy również sprzedaż hurtową.Zapraszamy sklepy zoologiczne do współpracy ! |