KANKAN - Sklep zoologiczny - Wrocław

 

ZAMÓWIENIE

 

Masz gryzonia ? Zapraszam na www.gryzonie.kankan.pl

Masz papugę ? Zapraszam na www.papugi.kankan.pl

Masz psa ? Zapraszam na www.psy.kankan.pl - NOWOŚĆ: karma dla psa Joker Premium

Home
Klatki
Stoły trymerskie
Drapaki
Legowiska
Kuwety
Transportówki
Miski
Szczotki
Obróżki i szelki
Zabawki
ZAMÓWIENIE

Przed złożeniem zamówienia proszę odwiedzić stronkę ZAMÓWIENIE

 

e-mail:

sklep@kankan.pl

 

telefony:

071 354 36 98

071 716 51 70

0601 57 38 18

poniedziałek-piątek

w godz. 10-14

 

 

Złożenie zamówienia na naszą ofertę jest równoznaczne z akceptacją poniższych zasad.

Bez regulaminu niestety ani rusz    :-)

 

Zamówienia przyjmujemy wyłącznie: 

 

- telefonicznie:  

071 / 354 36 98 

071 / 716 51 70

0601 57 38 18

od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 14.00

- oraz mailem:    sklep@kankan.pl

 

1/ Składając zamówienie proszę dokładnie podać:

- co i w jakich ilościach Państwo zamawiają

- dokładny adres pocztowy dostawy

- nazwisko zamawiającego 

- oraz koniecznie telefon kontaktowy. 

Zamówienia z niekompletnymi danym nie będą realizowane.

 

2/ Termin realizacji zamówienia - ok.2 - 7 dni - potwierdzam mailem po wysłaniu paczki; podaję numer przesyłki niezbędny do kontaktów z firmą kurierską.

 

3/ Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską UPS za pobraniem 

(płatne do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki) lub -na życzenie klienta: po otrzymaniu przelewu na konto

- do wartości zamówienia doliczamy poniższe koszty wysyłki:

 

 Waga całkowita paczki  Koszt wysyłki 
do 30 kg 20,- zł

 

Zamówienia cięższe niż 30 kg - proszę pytać o koszt wysyłki.

 

Istnieje też możliwość śledzenia przesyłki na stronie: http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx

 

 

Nasza firma nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie !!! 

Proszę ZAWSZE przy kurierze sprawdzać zawartość przesyłki. Gdy zawartość jest uszkodzona  należy spisać z kurierem protokół szkody w dwóch egzemplarzach. Kopię proszę przesłać na nasz adres. Jest to warunek konieczny , abym mogła żądać dla Was odszkodowania za szkody powstałe z winy przewoźnika. 

Uszkodzenia paczek zdarzają się bardzo często. Firmy kurierskie potrafią zniszczyć wszystko: nawet pogiąć metalowe klatki. Rzucają paczkami, kopią je, przygniatają zbyt ciężkimi ...

Bez protokołu szkody sporządzonego przy odbiorze nie ma możliwości dochodzenia odszkodowania za zniszczenia z winy przewoźnika. Moja firma tych szkód nie pokryje. Państwo będziecie stratni. Firma kurierska pozostanie bezkarna.

Pamiętaj ! Twój podpis kwitujący odbiór przesyłki kurierowi oznacza przyjęcie jej BEZ ZASTRZEŻEŃ. 

Późniejsze spisanie protokołu szkody praktycznie NIC nie daje, bo wtedy na odbiorcy ciąży obowiązek udowodnienia, że uszkodzenie powstało w czasie transportu, w co firma kurierska i tak "nie uwierzy". 

Sprawdzaj więc ZAWSZE zawartość przesyłki przy kurierze !

 

 

Zachęcam Państwa do robienia jednorazowo większych zakupów, aby zminimalizować koszty przesyłki.

 

4/ Nie wysyłamy przesyłek pocztą

Po pierwsze nie mamy do stracenia średnio dwóch godzin dziennie na nadanie kilku przesyłek na naszej poczcie Wrocław 7 (fatalna organizacja pracy).

Po drugie pracownicy poczty rzucają przesyłkami i potrafią zniszczyć niemal wszystko bez względu na to jak starannie zostanie opakowane (np. doszczętnie połamali smycz automatyczną, kruszą sepię, tłuką poidełka). Na wszelkie reklamacje z mojej strony mają jedną odpowiedź: "zawartość przesyłki została niedostatecznie zabezpieczona". 

 

5/ Zwroty i reklamacje

Mają Państwo prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia. Towar musi być nie używany i posiadać nie zniszczone oryginalne opakowanie, instrukcje, reklamówki itp. W tym celu należy powiadomić nas listem poleconym o takim zamiarze i odesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na nasz adres, na swój koszt. Po sprawdzeniu przesyłki zwracamy niezwłocznie koszt towaru na podane przez Państwa konto bankowe (bez opłat za przelew; przy zwrocie pieniędzy przekazem pocztowym potrącamy koszt przekazu od wysyłanej kwoty). Nie zwracany kosztów przesyłki.

Gdyby się okazało, że pomimo najwyższej staranności wykonania zakupiony towar posiadał wadę fabryczną, proszę o kontakt w celu uzgodnienia sposobu reklamacji towaru. Na taką ewentualność proszę zachować paragon lub fakturę.

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

 

6/ W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z zamówionym towarem, zamawiający jest zobowiązany do zwrotu kosztów wysyłki w dwie strony.

 

Oferta przedstawiona na naszych stronach internetowych 

nie stanowi oferty sprzedaży w myśl art. 543 kodeksu cywilnego.

 

 

Kankan, Joanna Jeziorek

ul. Jeleniogórska 39/1

54-055 Wrocław

 

Telefony:

071 / 354 36 98

071 / 716 51 70

0601 57 38 18

od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 14.00

 

e-mail: sklep@kankan.pl

 

Konto w mBanku:

82 1140 2004 0000 3002 3109 8380

 

Prowadzimy również sprzedaż hurtową.

Zapraszamy sklepy zoologiczne do współpracy !